Vakantie - NBAV Keurmerk Aangepaste Vakanties

Het NBAV-keurmerk: zekerheid voor aangepaste vakanties

De NBAV vindt dat iedereen met een functiebeperking een heerlijke vakantie verdient. Daarom is er het NBAV-Keurmerk. Alle NBAV-leden onderschrijven de strenge kwaliteitseisen. Ze leveren betrouwbare zorg en de vakantielocaties zijn voorzien van de benodigde aanpassingen. Ze communiceren helder en werken met duidelijke prijzen, zodat u precies weet wat wel en niet inbegrepen is.

Wat is het NBAV-keurmerk?

Het NBAV-keurmerk is een certificering voor organisaties die zich richten op mensen met een functiebeperking. Kwalitatief hoogwaardige reizen en accommodaties aanbieden vraagt veel kennis en zorg van de aanbieders. Het NBAV-keurmerk ziet toe op de kwaliteit, betrouwbaarheid en duidelijkheid van deze aanbieders. Boekt u een vakantie of accommodatie bij een NBAV-lid, dan kunt u erop vertrouwen dat u niet voor verrassingen komt te staan.

NBAV staat voor: Nederlandse Vereniging Beheer keurmerk Aangepaste Vakanties. Onze vereniging heeft als doel het borgen van de kwaliteit van aangepaste vakanties. Organisaties kunnen lid worden nadat ze gecertificeerd zijn. Twee keer per jaar is er een ledenvergadering. Zo houden we elkaar scherp op de kwaliteitscriteria en zorgen we dat ze actueel blijven.

Organisaties kunnen lid worden en het keurmerk verkrijgen. Wie lid is van de NBAV, voldoet aan een lange reeks kwaliteitscriteria. Boekt u een aangepaste vakantie of accommodatie bij leden van de NBAV? Dan kiest u voor kwaliteit, betrouwbaarheid en duidelijkheid.

Help ons deze website te verbeteren

Heeft deze website je helpen vinden wat je zocht?

Alvast bedankt voor je hulp!

Wat we met je gegevens doen
We gebruiken de gegevens die je hier invult om onze website te verbeteren.
Als je je e-mailadres opgeeft, gebruiken we dat alleen om verduidelijking van je te krijgen over je inzending.

Wegwijzer EMB kan de kwaliteit van de aangeboden diensten en producten niet altijd goed beoordelen en hiervoor dus geen verantwoordelijkheid dragen. Wees bij het betrekken van diensten en producten bij je ondersteuning dus altijd kritisch en vraag eventueel na bij lotgenoten en collega’s.